1-) İlk olarak 2 gün önce, sitemi "Suspended" hale getirdiler. Bunun sebebini sorduğumda aşırı sorgu gönderdiğimi söylediler. Bende bir denem yaptığımı ondan kaynaklandığını ve bir an önce açmalarını söyledim. Ertesi gün açıldı.
2-) Bugünde bir sayfamın çalışmadığını farkettim. Destek için mail attığımda gelen cevap beni şok etti. "CURL" veya "fopen" komutlarının bundan sonra hosting hizmetlerinde kullanılamayacağını, bot gibi işlemlerin yapılamayacağını söylemişler.
Bir an evvel paramı iade etmelerini ve bir daha kendileriyle çalışmak istemediğimi belirttim ki 3-4 senedir kendileriyle çalışırım.
Ben böyle bir saçmalık görmedim. E-ticaret işi yapsak Sanal POS entegre etmek istesek olmıycak yani!!!
daha.net saçmalığı!!
10
●1.074
- 08-11-2012, 12:19:07Suspend kısmını zaten kabul etmişim deneme yaptığım için. Ancak diğer madde ile ilgili de yorum yazsaydınız daha iyi olurdu!F.Güngör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2012, 12:31:49E-ticaret sitem yok, eğer olsaydı CURL kullanmama izin vermedikleri için mağdur olcaktım. Bunu anlatmaya çalıştım.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:31:49 -->-> Daha önceki mesaj 12:22:52 --
Para iadesi de yapmıyorlarmış, çok güzel..
Son sorduğum soruyada cevap yazsınlar ondan sonra gerekli işlemlere başlıyacağım ben..Alıntı
"Kabul ettiğim sözleşmede "CURL" kütüphanesinin kullanılamayacağı yazıyor mu ?"
Beklemedeyim. - 08-11-2012, 12:38:53Sizinle ilgili bir şey diyemeyeceğim, ancak 3-4 senedir kullanıpta sonradan bunun çıkması çok saçma geliyor bana ? Ayrıca bana kalsa hosting değil, kendi serverimi alırım ancak o kadar para ödeyemediğimiz için, hostingle yetiniyoruz.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2012, 12:42:08Yukardaki komutlara izin vermemeniz normal,bu size ve firmanıza kalmış bir durum.Fakat bunu hem adı geçen firmanın hemde sizin hostu satıp parayı almadan önce sözleşmenizde belirtmeniz gerekmez mi? Kullanıcının bunu parayı yatırmadan önce bilme hakkı yokmudur.Ayrıca diyelim ki sözleşmede yazmadınız ve hostu alan kullanıcı bunu sonradan öğrendi,bu şekilde adı geçen firmanın para iadesi yapması gerekmez mi?SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle