• 07-11-2012, 19:32:59
    #1
    Arkadaşlar ticket gönderdiler bu ay içinde hizmetler durdurulacak diye ve 12 kasım hesap kesim tarihi bugün siteleri taşırken sunucu kapandı ve sitelerine de ulaşamıyorum bir bilgisi olan var mı ?
  • 07-11-2012, 19:39:23
    #2
    Ne ulaşabilirsin ne iade alabilirsin paraları yemekle meşguldür kendileri
  • 07-11-2012, 19:39:53
    #3
    geçmiş olsun demekle yetinebiliyorum sadece.
  • 07-11-2012, 19:40:53
    #4
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ulaşabilirsin ne iade alabilirsin paraları yemekle meşguldür kendileri
    Hocam sunucu kapalı 27 tane sitem içeride kaldı.Bir bilgisi olan varsa yazsın lütfen konuya.
  • 07-11-2012, 19:45:05
    #5
    mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sunucu kapalı 27 tane sitem içeride kaldı.Bir bilgisi olan varsa yazsın lütfen konuya.
    Forumda kendileri hakkında çok kez yazılıp çizildi kendilerine kimse ulaşamıyor.

    Geçmiş olsun
  • 08-11-2012, 01:13:10
    #6
    Bilgisi olan kimse yok mu ?
  • 08-11-2012, 01:39:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu adamlar yurt dışında yani almanyada geçmiş olsun türkiyede olsalar iş bi şekilde çözülürdü
  • 08-11-2012, 02:09:44
    #8
    Son attıkları mail;

    Alıntı
    Merhaba

    DC deki Network yenilemesinden dolayi önümüzdeki 3 hafta icinde Network Card ve GB artirimi nedeni ile bakim calismasi yapilacaktir, bu nedenle Sunucu veya VPS lerde ki bilgi ve sitelerinizi Günlük Yedekleme yapiniz,
    Calisma tarihi tam kesin olmamakla beraber , yedekleme durumunda herhangi bir sistem hatasi olusmasi durumunda tarafimizdan yedekleriniz yeni sunucuya aktarilacaktir, bu neden le Lütfen Günlük yedek alip sunucu disinda depolayiniz.


    Tesekürler
    Almanya sunucularında bakım var sanırım. Hetzner'e ayrıca mail attım cevap gelirse yazarım.
  • 08-11-2012, 02:19:51
    #9
    bilgicc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son attıkları mail;



    Almanya sunucularında bakım var sanırım. Hetzner'e ayrıca mail attım cevap gelirse yazarım.
    Teşekkürler hocam.Zaten açılır açılmaz firma değiştireceğim.