• 31-05-2006, 01:01:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kullananlar buraya görüşlerini yazabilirimi,memnunlar mı ?

    teşekkürler.
  • 31-05-2006, 01:27:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    IRC almadım ama Netdirect deki bir sunucuma IRC kurdum güzel gidiyor...
  • 31-05-2006, 01:49:34
    #3
    Misafir
    Netdirektte sunucusu olupta memnun olmayan varmıo çok merak edıyorum zaten
  • 31-05-2006, 14:25:06
    #4
    Vardır. Bizim milletimiz onu da başarmıştır.