• 23-09-2012, 15:58:34
    #1
    firma ile ilişiğim artık yoktur.
  • 23-09-2012, 16:04:37
    #2
    Burası R10.net
  • 23-09-2012, 16:06:15
    #3
    r10 kardeşim reoonn..
  • 23-09-2012, 16:06:36
    #4
    kopyala yapıştırdan degiştirmeyi unutmuş sanırım.
  • 23-09-2012, 16:09:21
    #5
    edit
  • 23-09-2012, 16:17:27
    #6
    iyi güzelde bu wmcanta ne onu anlamadım?
  • 23-09-2012, 16:21:15
    #7
    wmçantasi Kendi sitem olup Wmcantasi üyelerine %50 indirim uygulanmaktadır!

    R10.net %25 indirim konusu birazdan açılacaktır..
  • 23-09-2012, 16:38:39
    #8
    Konu başlığının düzenlenmesi için report ettim. Hayırlı olsun.
  • 23-09-2012, 16:44:52
    #9
    Merhabalar

    personelimizin Yanlış yazımı olduğu için böyle bir sonuç meydana gelmiştir.

    Zaten ilgili yerlere durum bildirilmiştir.


    Saygılarla