Sayın KARACA TELEKOM,

Size bu beyaz mesaj kutusundan tertemiz duygularımla yazıp selam ediyorum.
Firmanız bünyesine kattığım ve şu anda sayenizde rezil olduğum arkadaşım yüzünden bu mesajı yazma zorunluluğum doğdu.

arkadaşımın sizde bulunan domainini taşımak istemiştik ama domain kilitli olduğu için taşıyamamış ve size bildirmiştik sizde ticket açıp sorunu çözeceğinizi belirtmiştiniz.sorun halloldu demenize rağmen halen domaini transfer edemediğimiz gibi size msn üzerinden de ulaşamamaktayız.
Yeri geliyor siz selam veriyorsunuz bizde a.s diyoruz sonrasında cevapsız kalıyoruz.
aynı şekilde arkadaşımla da selamlaşıyorsunuz ama domainin durumuna söz gelince cevap vermiyorsunuz.

Sizden ricam domain ile ilgili tarafımıza ivedilikle cevap vermeniz eğer ki gerekli cevabı alamazsak gerekli yerlere başvuracağımızı ( tehdit değil domaini almak için ) cümle aleme beyan ederiz.

kestane kebap acele cevap

saygı sevgi