Alevli Bir geçiş..! ALEVHOST
11
●1.185
- 09-09-2007, 11:45:38katılıyorum. Hoş bir görüntü olmuyor.KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2007, 12:47:02Üyeliği durduruldudomainleri isimtescilden alıpmı müşterinize veriyorsunuz ?Alıntı
Dedicated Server ları nerden kiralıyorsunuz ?
Sunucuları nerde barındırıyorsunuz ?
tüm bunları yaptığınıza göre şirket olmanız lazım ;
vergi daireniz ve vergi no nuzu alabilirmiyim? - 09-09-2007, 12:57:24Üyeliği durdurulduÇocugun üstüne fazla gitmeyin beyler, bazı şeyleri tecrübe ederek ögrenmesi lazım.
mustafa sende niye sıkıştıyon la
ne yapcan vergi nosunu hem.
bırakın takılsın, nasibi varsa satış yapar. ondan hizmet almak isteyen alır yada almaz.
neyse, girmeyim böyle muhabbetlere ben.
saygilarim ile. - 09-09-2007, 13:04:55ona takılma buna takılma hocam? ee nolacak bu piyasanın hali? aldı başını gidiyor.Teknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse şafak 8
bekliyoruz
bekliyoruz