Çocugun üstüne fazla gitmeyin beyler, bazı şeyleri tecrübe ederek ögrenmesi lazım.
mustafa sende niye sıkıştıyon la ne yapcan vergi nosunu hem.
bırakın takılsın, nasibi varsa satış yapar. ondan hizmet almak isteyen alır yada almaz.

neyse, girmeyim böyle muhabbetlere ben.

saygilarim ile.