• 02-10-2010, 02:24:18
    #1
    TR Saatine göre 01:53 civari sizin sunuculara ve otamatik olarak kendi sunucuma ulasamiyorum.

    iDeal Hosting Yekili birileri varsa bir aciklama alabilirmiyim acaba ?
  • 02-10-2010, 02:34:50
    #2
    Bununla ilgili günler öncesinden mail olarak duyuru yaptılar. Sanırım gözünüzden kaçtı.

    RapidSwitch veri merkezinde 02.10.10 02:00 - 10:00 tarihininde yapılacak çalışmada tüm elektrik sistemleri kapatılıp, bakım ve yenileme işlemleri yapılacaktır.

    02.10.2010 02:00 tarihinde İngiltere RapidSwitch Spectrum House veri merkezinde planlı olarak yürütülecek çalışmanın detayları için tıklayınız.
  • 02-10-2010, 02:35:47
    #3
    Email almadim ama sorun degil hem sizin sayeninde hemde burdaki konudan ögrenmis oldum tesekkürler.
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...post1064823360
  • 02-10-2010, 02:35:53
    #4
    evet duyuruyu önceden yapmışlardı saat sabah 10a kadar sitelerimiz kapalı kalıcak.
  • 02-10-2010, 03:34:19
    #5
    Bildirim maili geldi 2 gün önce

    Alıntı
    Sayın Kullanıcımız/Müşterimiz;


    RapidSwitch veri merkezinde 02.10.10 02:00 - 10:00 tarihininde yapılacak çalışmada tüm elektrik sistemleri kapatılıp, bakım ve yenileme işlemleri yapılacaktır.


    02.10.2010 02:00 tarihinde İngiltere RapidSwitch Spectrum House veri merkezinde planlı olarak yürütülecek çalışmanın detayları için tıklayınız.


    Elimizde olmayan sebeplerden dolayı oluşacak kesinti adına özür dileriz. Soru ve görüşlerinizi 7/24 ticket sisteminden iletebilirsiniz