TR Saatine göre 01:53 civari sizin sunuculara ve otamatik olarak kendi sunucuma ulasamiyorum.
iDeal Hosting Yekili birileri varsa bir aciklama alabilirmiyim acaba ?
iDeal Hosting ne oldu ?
4
●473
- 02-10-2010, 02:34:50Bununla ilgili günler öncesinden mail olarak duyuru yaptılar. Sanırım gözünüzden kaçtı.
RapidSwitch veri merkezinde 02.10.10 02:00 - 10:00 tarihininde yapılacak çalışmada tüm elektrik sistemleri kapatılıp, bakım ve yenileme işlemleri yapılacaktır.
02.10.2010 02:00 tarihinde İngiltere RapidSwitch Spectrum House veri merkezinde planlı olarak yürütülecek çalışmanın detayları için tıklayınız. - 02-10-2010, 02:35:47Email almadim ama sorun degil hem sizin sayeninde hemde burdaki konudan ögrenmis oldum tesekkürler.
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...post1064823360