• 28-07-2010, 21:15:00
    #19
    Webayan veya weByn geldi aklıma
  • 28-07-2010, 21:26:29
    #20
    kadriye olsa olmazmı
  • 28-07-2010, 21:42:16
    #21
    Maskotun adı "imdat" olmalı bir sorun olduğunda hemen imdat'a bağlanırlar nasıl fikir
  • 29-07-2010, 17:31:55
    #22
    Değerli arkadaşlar,

    Maskotun güncellenmiş son hali aşağıdaki gibidir;



    Buna ek olarak bir de logomuzu güncelleme gereği hissettik logo da aşağıdaki gibidir;



    Yine değerli yorumlarınızı esirgemezseniz mutlu olurum.

    Sağlıklı günler herkese.
  • 29-07-2010, 17:45:48
    #23
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar,

    Maskotun güncellenmiş son hali aşağıdaki gibidir;



    Buna ek olarak bir de logomuzu güncelleme gereği hissettik logo da aşağıdaki gibidir;



    Yine değerli yorumlarınızı esirgemezseniz mutlu olurum.

    Sağlıklı günler herkese.

    Logonuz çok güzel olmuş. Hayırlı olsun
  • 29-07-2010, 17:47:55
    #24
    Hayırlı olsun, sizin ve müşterileriniz adına
  • 29-07-2010, 18:34:46
    #25
    sezer hocam şimdi 10 numara olmuş işte tamamdır
  • 29-07-2010, 18:43:45
    #26
    AyyildizBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logonuz çok güzel olmuş. Hayırlı olsun
    Teşekkür ettim Salih bey.

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, sizin ve müşterileriniz adına
    Sağolunuz.

    Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sezer hocam şimdi 10 numara olmuş işte tamamdır
    Tamam sadettin sen beğendin ya artık, sorun yok!
  • 29-07-2010, 18:52:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun sezercim, adına çok sevindim gelişmelerinden dolayı.