7x24web.net duyuru.
27
●2.790
- 28-07-2010, 21:42:16Maskotun adı "imdat" olmalı bir sorun olduğunda hemen imdat'a bağlanırlar
nasıl fikir
- 29-07-2010, 17:31:55Değerli arkadaşlar,
Maskotun güncellenmiş son hali aşağıdaki gibidir;

Buna ek olarak bir de logomuzu güncelleme gereği hissettik logo da aşağıdaki gibidir;

Yine değerli yorumlarınızı esirgemezseniz mutlu olurum.
Sağlıklı günler herkese. - 29-07-2010, 17:45:48Üyeliği durduruldusilencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logonuz çok güzel olmuş. Hayırlı olsun - 29-07-2010, 18:43:45Teşekkür ettim Salih bey.AyyildizBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolunuz.Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam sadettin sen beğendin ya artık, sorun yok!Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

