bence bu işe hiç girişme
ben şahsen alsam depolama için kullansam
kafadan 6 tb veri yüklerim
ve kafadan 50 tb trafik yerim aylık
bu şekilde bir müşteri çatarsana sana tek başına makinanın tammını yer bitirir işte o zamanda adamın hesabını kapamk için binbir çeşit bahane ararsın
sen yaparsın demiyorum bu şekilde yapan kişileri tanıyorum
bence diske ve trafiğie kesinlikle bir limit koy
kafan rahat olur ( dost tavsiyesi )
Depolama için kullanıma izin verilmediği için bu mümkün olmuyor. Ayrıca, sunucu yönetimi bize ait olmayacak, biz sadece destek veren aracı kurum olarak görev yapacağız bu ticarette.