Anket İşe yarar mı, satın alır mıydınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
İşe yarar mı, satın alır mıydınız?
Evet
%60,00 (9 Oy)
Hayır
%40,00 (6 Oy)
  • 27-04-2010, 17:10:00
    #10
    Kurumsal PLUS
    gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu işe hiç girişme

    ben şahsen alsam depolama için kullansam
    kafadan 6 tb veri yüklerim
    ve kafadan 50 tb trafik yerim aylık

    bu şekilde bir müşteri çatarsana sana tek başına makinanın tammını yer bitirir işte o zamanda adamın hesabını kapamk için binbir çeşit bahane ararsın

    sen yaparsın demiyorum bu şekilde yapan kişileri tanıyorum
    bence diske ve trafiğie kesinlikle bir limit koy
    kafan rahat olur ( dost tavsiyesi )
    Depolama için kullanıma izin verilmediği için bu mümkün olmuyor. Ayrıca, sunucu yönetimi bize ait olmayacak, biz sadece destek veren aracı kurum olarak görev yapacağız bu ticarette.
  • 27-04-2010, 17:11:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi dosya limiti de bulunmuyor. Sadece depolama için izin verilmiyor, webdisk olarak kullanamazsınız. Videoları kendi hostunuzdan oynatabilirsiniz CPU sınırları içerisinde.
    Sadece depolama için kullanmıycağımızı anladım canım onu sormadım diğer cevabında vermişin teşekkürler

    Oyumu Evet olarak kullandım. Dosya limiti olmaması çekici fakat gf8'in dedikleride göz ardı edilmicek türden.