Arkadaşlar Gökhan bey e nasıl ulaşabilirim ? MSn adresi offline gozukuyor.Forumdada 5 gundur yok. Siteleri de kapalı.
Bir konu hakkında görüşücem ve o konuya göre sunucu hizmeti alıcam.
Cep telefonu v.s var mı ?
Tesekkurler.
Coredeluxe Ulaşım
9
●805
- 08-02-2010, 04:14:49Üyeliği durdurulduNe gibi zor günler ?Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2010, 04:20:40Üyeliği durdurulduBiliyorsunuzki gökhan memleketine gitti vede bulundugu yerde neti çok kötü kendine özel sorunları her insanın gibi onunda vardır.Telefonu 7/24 açıktır ama ne zaman arasam açıyor.MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2010, 04:48:48Üyeliği durdurulduİletişim konusunda herhangi bir sorunum yok Gökhan Bey ile. Her zaman bir sorunum olduğu zaman hallediyor. Sadece merak ettiğim için sordum.Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2010, 10:38:17www.vh.com.tr üzerinden ulaşmayı dene.Sende adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2010, 22:11:57Merhaba,Sende adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayin pek fazla nete giremiyorum bu aralar acil is veya isler olmadigi surece memleketimdeyim araba kullanmayi ogreniyorum
Cep telimi size gonderdim burdan direk ulasabilirsiniz eger tekrar ihtiyaciniz olursa.
Iyi aksamlar