• 21-04-2007, 00:41:03
    #10
    Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GeniusTurkish : Canım Benım ingilizce Kısatilmişidir. "u"

    Bunu bir 2. Kez daha yaziyorum Acilan konuLara Gereksiz Yazanlar Ne ANliyorlar ? Cok ßiliyorsunuz ßi Hak'a yaramiyorsunuz.

    Konuya Yazan Lose HitcH EndeaD Tesekkurler.
    türkçe imla kurallarına uygun yazmayı öğrenirsen seni dikkate alırlar
  • 22-04-2007, 16:24:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HostBanK sana hehe diyorum