Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GeniusTurkish : Canım Benım ingilizce Kısatilmişidir. "u"

Bunu bir 2. Kez daha yaziyorum Acilan konuLara Gereksiz Yazanlar Ne ANliyorlar ? Cok ßiliyorsunuz ßi Hak'a yaramiyorsunuz.

Konuya Yazan Lose HitcH EndeaD Tesekkurler.
türkçe imla kurallarına uygun yazmayı öğrenirsen seni dikkate alırlar