• 15-04-2007, 18:21:07
    #19
    Üyeliği durduruldu
    natronun en hoşuma giden tarafı telefon destekleri
    sipariş ettiğim domaini siparişin ardından telefon ile arayaraktan onay talep ediyorum
    müşteri kodumu ve domain adını verdikten 4 saniye sonra
    "siparişiniz onaylandı efendim" diye mutluluk verici bir ses
    ki aramasam bile çok kısa bir süre içerisinde onaylıyorlar siparişleri
  • 15-04-2007, 18:31:03
    #20
    bu yorumlardan sonra heralde natro'yu tercih ederim
  • 15-04-2007, 20:49:23
    #21
    natro gerçekten devleşmiş bir firma... kaliteyi yansıtıyor...
  • 18-04-2007, 11:42:04
    #22
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar isimtescildede domainim var kredi kartı ile hemen aktif ettiler herhangi bir sorun yaşamadım.

    Ama Natrodan domain olsun co-location olsun kiralık sunucu olsun 10 a yakın hizmet alıyorum destek ve hızları mükemmel. 24 saate yakın bilgisayar başında olduğumdan en ufak kesintiden bile haberim oluyor şimdiye kadar sunucularımda yaşadım kesintilerin toplam süresi 6-7 dakikayı geçmemiştir.

    Natroyu tek geçerim kesinlikle.
  • 18-04-2007, 11:55:24
    #23
    Üyeliği durduruldu
    kredi kartın varsa isimtescilden alacan 24:00 da al 24:02 de kullanmaya başla öyle sabah kadar beklemene gerek yok. ben isimtescilden çok domain alırım ve hepside 2 dk ara ile kullanmaya başlamışımdır. hiç birindede sorun çıkmadı ne ns si değişti nede başka bişeyi
  • 18-04-2007, 11:58:42
    #24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ns ler düşüyor falan diyor isimtescilde ama benim domainlerde daha böyle bir sorun yaşamadım.
  • 18-04-2007, 12:28:37
    #25
    ben nettescilden saniyesinde regliyorum domaini.
  • 18-04-2007, 12:38:32
    #26
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durup dururken ns ip leriniz değişir sonra siz değiştirmişiniz derler sonra gelip özür dilerler veritabanında arıza olmuş özür dileriz diye.
    Yeri değil ama bu yüzden benim koca bi günüm zehir oldu, üstüne üstlük kabulde etmediler. telefonda görüşürken ilk başta evet burda farklı görünüyo dedi, sonra kıvırdı. Aklıma geldikçe çıldırıcak gibi oluyorum.
  • 18-04-2007, 13:01:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    CalisanDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi kartın varsa isimtescilden alacan 24:00 da al 24:02 de kullanmaya başla öyle sabah kadar beklemene gerek yok. ben isimtescilden çok domain alırım ve hepside 2 dk ara ile kullanmaya başlamışımdır. hiç birindede sorun çıkmadı ne ns si değişti nede başka bişeyi
    Ben Havale/EFT den Bahsediyorum.Bir Çok Yer CC İle anında Reg İmkanı Sunuyor.Benim Gibi Garibanların CC si Nerden Olsun