durup dururken ns ip leriniz değişir sonra siz değiştirmişiniz derler sonra gelip özür dilerler veritabanında arıza olmuş özür dileriz diye.
Yeri değil ama bu yüzden benim koca bi günüm zehir oldu, üstüne üstlük kabulde etmediler. telefonda görüşürken ilk başta evet burda farklı görünüyo dedi, sonra kıvırdı. Aklıma geldikçe çıldırıcak gibi oluyorum.