Daha önce http://link.wmdestek.net/whmcs/ şurada 50 TL'ye paylaşımlı çıkardığım temayı tekardan satışa sunuyorum.
Frontpage gibi basit şekilde düzenlenebilir,düzeltmesine vs gösteririm fakat karışmam.
DEMO için PM atınız göstereyim.Paneli çok görselli şık birşeydir.
Daha önce 50 TL'ye sattığın temayı şimdi niye 25 TL'ye satıyorsun ?
Temayı birkaç kişi wareze sunduğunu iddaa ediyor bunlar iddaa'dan öteye değildir.Canıma tak etti,ücretsiz dagıtmayı planlıyordum.Fakat ucuz fiyattan herkese dağıtmayı daha uygun gördüm
Peki 50 TL'ye alanlar ne olacak ?
Ben gerekli bildiriyi yaptım onlara,zaten kendileride istediğiniz kişiye paylaşımlı dağıtabilirsiniz diyerek alınmış bir temaydı.Aksini iddaa eden olursa gerekli konuşma kayıtları var sattığım kişilerle...
Başka sorularınız var ise yanıtlayabilirim.Temanın önizlemesini şöyle koyayım;
bütün herkesde belediye dağıtmış gibi aynı tema olsun S:
Warezde diye dedikoduya çıkacağına ? Birşeyi bilip bilmeden konuşmayın tema şifreli...