• 13-08-2009, 20:38:45
    #1
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar;

    Daha önce http://link.wmdestek.net/whmcs/ şurada 50 TL'ye paylaşımlı çıkardığım temayı tekardan satışa sunuyorum.

    Frontpage gibi basit şekilde düzenlenebilir,düzeltmesine vs gösteririm fakat karışmam.

    DEMO için PM atınız göstereyim.Paneli çok görselli şık birşeydir.

    Daha önce 50 TL'ye sattığın temayı şimdi niye 25 TL'ye satıyorsun ?
    Temayı birkaç kişi wareze sunduğunu iddaa ediyor bunlar iddaa'dan öteye değildir.Canıma tak etti,ücretsiz dagıtmayı planlıyordum.Fakat ucuz fiyattan herkese dağıtmayı daha uygun gördüm

    Peki 50 TL'ye alanlar ne olacak ?
    Ben gerekli bildiriyi yaptım onlara,zaten kendileride istediğiniz kişiye paylaşımlı dağıtabilirsiniz diyerek alınmış bir temaydı.Aksini iddaa eden olursa gerekli konuşma kayıtları var sattığım kişilerle...

    Başka sorularınız var ise yanıtlayabilirim.Temanın önizlemesini şöyle koyayım;

  • 13-08-2009, 20:44:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tema 25 tl mi ? kaç kişiye satılacak ? öğle şeymi olur iyi alan koysun wareze bütün herkesde belediye dağıtmış gibi aynı tema olsun S:
  • 13-08-2009, 20:45:39
    #3
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ilkbakcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema 25 tl mi ? kaç kişiye satılacak ? öğle şeymi olur iyi alan koysun wareze bütün herkesde belediye dağıtmış gibi aynı tema olsun S:
    Warezde diye dedikoduya çıkacağına ? Birşeyi bilip bilmeden konuşmayın tema şifreli...
  • 13-08-2009, 20:47:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kaç adet satılacak ? 25 tl mi fiyatı ? belki alıcam düşünüyorum + şifreleme derken be mesela aldım ftpden çalındı wareze düşermi
  • 13-08-2009, 20:48:45
    #5
    ilkbakcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç adet satılacak ? 25 tl mi fiyatı ? belki alıcam düşünüyorum + şifreleme derken be mesela aldım ftpden çalındı wareze düşermi
    Ftp'den çalınırsa o satıcının sorumluluğunda olmaz
  • 13-08-2009, 20:48:54
    #6
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ilkbakcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç adet satılacak ? 25 tl mi fiyatı ? belki alıcam düşünüyorum + şifreleme derken be mesela aldım ftpden çalındı wareze düşermi
    10 Adet satılacak şifreleme ioncube gibi düşünün.ftp'den çalındığı zaman wareze düşmez.Temanın "php" dosyaları normal şekildedir."TPL" dosyaları şifreli
  • 14-08-2009, 01:17:03
    #7
    10 adet satılacak demişsiniz peki şuan kaç kişi tarafından kullanılmakta ve mevcut demo adresiniz varsa lütfen pm atınız.
  • 14-08-2009, 01:36:03
    #8
    Platin üye
    hokc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 adet satılacak demişsiniz peki şuan kaç kişi tarafından kullanılmakta.

    Bunu cevaplarsanız alabilirim.. + demo istiyorum.
  • 14-08-2009, 01:58:07
    #9
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu cevaplarsanız alabilirim.. + demo istiyorum.
    Şu an 2 kişi kullanmakta temayı.