Bayram Hosting-Önce kullan, sonra öde!
11
●1.196
- 09-05-2009, 12:11:39ne vergi mükellefisin nede faaliyet belgen var sen direk yasa dışı satış yapıyorsun ve burada bu işi kurallara uygun yasaların gerektiği gibi satış yapanlara saygısızlık ediyorsunyilyum28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden fazla olayım
ne demek reseller i olan için faaliyet belgesi sorun değil.?
sen satış yapıyorsan ister dedicated ister reseller olsun iser VPS olsun
satiş yapiyorsan faaliyet belgesi zorunludur..
Aksini iddaa ediyorsan Telekominikasyondan bilgi alabilirsin..
Bu satış baltalama değildir
bunu ben değil
Telekominikasyon diyor satamazsın kardeşim
bence önce yasaların gerektirdiği gibi belgelerini al eline ulaşsın sonra satış ap bu şekilde hoş karşılanmazsın
bu arada esas senin yaptığın satış baltalama bırak belgesi olanlara öncelik tanıyın senin yaptiğin iş lokanta önünde tezgah açıp pilav satmaya benziyor - 09-05-2009, 12:32:08Üyeliği durdurulduBu sitede bu işten çok ekmek yiyen var.Satış yapmak için tabiki belgenizi almanız gerekmektedir.gf8 in belgenizi sorması gayet doğaldır.yilyum28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2009, 13:37:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yilyum28 kardeş sen sinirlenme bazı kişiler kendi çıkarları uruna bişeyler yazıp çizebilirler bu bir, ikinci konu ise gerçekten bu "Telekominikasyon diyor satamazsın kardeşim" konusu doğru ise ,,, telekom bir türk firmasıdır türk kurumudur türk yasalarıda senin serverının bulunduğu amerikayı ve amerikan yaslarını bağlamaz.
Yani sen amerikadan host satarsın bu durumda amerikan yasaları seni alakadar eder ...
Onu bi kenara bırak türkiyede host satıpta leblebici belgesi olmayan çooook :P
