Resul Bey Merhaba,
Bu tasarımı Mesut Sarı yaptı sanırım. Kendisi forumdan sahtekarlıktan dolayı uzaklaştırılmıştır. Onunla ortak çalışmıyorsunuzdur umarım.
Saygılarımla
Evet ortak çalışıyordum,bu işleri bıraktığım için oda bitmiştir demektir.Ayrıca mesut *********** felanda değildir.Bu forumdanda o yüzden banlanmamıştır.
Web Tasarım Kampanyası
Kaliteli görsel tasarım, html uygulama, flash desteği sadece
250 TL
Bu yazı sanki o tema satılıkmış gibi gösteriyor ama. Yalnışmıyım ? Referanslarda var zaten o tema
Web Tasarım Kampanyası
Kaliteli görsel tasarım, html uygulama, flash desteği sadece
250 TL
Hiç güleceğim yoktu,orayıda mı görmüyorsunuz ? gerçekten çok komiksiniz