Merhabalar Saygı Değer R10.net Üyeleri
Yeni dönem açılışı sebebiyle bazı kampanyalar düzenledik çam sakızı çoban armağanı
1- 10 Siteye Web Hosting Sponsorluğu (Ekonomik Paket)
2- 3 Siteye domain Sponsorluğu+Hosting Sponsorluğu (Ekonomik paket+ .org, .info)
3- 1 siteye Domain sponsorluğu+ Hosting Sponsorluğu(.com,net+ Ekonomik Paket)(Sponsorluk için anlaşılmışitır)
Sponsorluk Şartları
1. Sponsorluk için: Sitenize size vereceğimzi bannerı koymak zorundasınız
2. Sponsorluk için: Sitenizde küçük bir yerde bannerımız ve 1 ay pop'up reklam
3. Sponsorluk için: Sitenizde küçük bir yerde bannerımız ve 3 ay pop'up reklam
Web Sitemiz: http://www.bihosting.net (Paketlerimizi İnceleyebilirsiniz)
E-mail: form@bihosting.net (Her Türlü Bilgi ve Görüşe açıktır)
Önemli bir uyarı: Sitemdeki Sahibinden dağıtılan bir script. Hostları Resellerdan vermekteyim. Serverım var diyemem yani ve ev üzerinden çalışmaktayım amacım şuan çok büyük site barındırmak değil kendime aldığım reseller peşin ücretini ödeyip alan fazla olsun kalan kısmını değerlendirmeye çalıştım fiyatlarıda uygun yaptım çünkü bu işe başlayacak olan yeni kişilere host sağlamak ve onları sıkıntıya düşürmemek. Saygılarla
Bihosting.net Açılış Kampanyası
23
●1.829
- 04-02-2007, 01:57:44Üyeliği durdurulduöncelikle açık sözlülügünüzle iyi iş yapacaksınız inşallah bundan eminim scriptin ***** olarak kullanman başına iş açıçaktır aynı scripti roxiserver kullanmıştı bayya tartışma olmuştu mahkeme felan bayya olay oldu sana tavsiyem joomla.xoops veya diger cms lerden bi site kurmandır benim gibi
kolay gelsin kardeşim tekrardan hayırlı satışlar
- 04-02-2007, 04:13:54Eposta Aktivasyonu Gerekmektesiteni incelerken dikkatimi çekti name serverlar bukadar.net e ait. bunlara ulaşabiliyormusun?? reselleri ne zaman aldın?? sitende baglantı sorunları var mı?
- 04-02-2007, 10:36:00Hayırlı olsun. Açık sözlülüğünde çok iyi. Ayrıca o script waarrez değil. Burada sahibi zamanında dağıtmıştı
- 04-02-2007, 12:33:22Üyeliği durdurulduName serverlar bukadar.netin rahatlıkla ulaşabiliyorum hiç bir sorun olmuyor resellerı alalı 4 ay oldu kendi sitelerimi barındırmak için almıştım bir site için almıştım amam o kadar falz boyut harcamıyorlarmış bende geri kalan alanı satmaya karar verdim tşkozcansarica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepinize teşekkür ederim saolun. - 04-02-2007, 13:06:14Öncelikle açık sözlü olduğun için seni tebrik ederim..
İşini sağlam yaptıktan sonra hele hele böyle açık sözlü olduktan sonra sunucuya hiç gerek yok.
Bu piyasaya senin gibi açık sözlü insanlar lazım
Ayrıca sitende kullandıgın scripti yazan arkadaş bi firmaya yazmıştı diye biliyorum sonra başka bir firmada çarpmış diye biliyorum sonra yazan arkadaş r10.net te scripti yayınladı herkes kullansın diye biliyorum...
Saygılarımla
bello adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kolay gelsin kardeşim tekrardan hayırlı satışlar
