• 23-01-2022, 12:59:06
    #28
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel zammı var, yazılımların fiyat artışı var. Üstüne dolar kuru ile alınıyor bunlar.

    Var da var hocam. Zammın oranı da gayet doğal bence.


    hocam iddia kuponu mu yaptık. zam oranlarını çarpıyoruz. yapılen en yüksek zam oranı elektrikte. hepsine o kadar yapıldığını düşünün yine de artış bu kadar olmamlıydı.
  • 23-01-2022, 13:00:45
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Haklılar diyorsun ama hâlâ şikayet ediyorsun. Adamlar taş mı yesin?
  • 23-01-2022, 13:05:00
    #30
    Hep vatandaş mı ödeyecek bu zamların bedelini, firma sahipleri zamlar yapılırken ve yapıldıktan sonra konuşmazlar, vatandaş hesap sorunca ona buna zam yapıldı diye geçiştirirler.

    Konuşun kardeşim, sesiniz çıksın.

    yoksa biz müşteriniz olmaktan çıkarız.

    paketimin süresi bitince hostu yurt dışından alacağım.
  • 23-01-2022, 13:06:06
    #31
    Verimek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar sadece bir yelpazeyi etkilemiyor.
    Tek ürün etkilese bu kadar problem değil.

    Firma reseller hizmeti vermek için Aşağıda saydığım tüm ürünleri kullanıyordur.

    Elektrik
    Sunucu
    İp
    Disk
    Internet
    Lisans ki cpanel ise daha beter.

    Kontrol Paneli ( pluginler, cloudlinux, litespeed, vb )

    İşin arka planında bir çok materyal ve hizmet var.



    Marketten alınan sütte bakkala mi kızarsınız zam yapıldı diye.
    Yoksa ürünün oraya gelirken daha yolda 2 katı artmasına mi.
    Valla kimse kusura bakmasın piyasa fiyatını 3 veya 4 katı yükseltecek hiç bir şeye 4 misli zam gelmedi . Dövize %100 zam gelirse dövizle alınan hizmetedir %100 zam gelir normali bu . Aldigin Tüm kalemlerin zam ortalamasının 3.5 katı olmasının imkanı mi varHa firsatciliktan yararlanıp kendince 3 misli zam yapanlar oldu 18 olunca dolar 3 katı yapan kimse 14 e düşünce fiyat düşürmedi. Ayrıca benin kızdığım "zorlamı satıyorlar alma" diyenlerin olması. Kendi birseyi sorgulamaz sorgulayanada laf atar.
  • 23-01-2022, 13:06:36
    #32
    Üyeliği durduruldu
    malesrf sevindiğiniz şeyler bize zam olarak yansıyor
    yıllardır söylüyorum işçi maaşına zam gelmesinin bize faydası yok,misliyle geri alıyorlar,daha da dakirleşiyoruz. ama anlatamıyorum .insanlar rakamlara takılıyor.
    her iş yeri para kazanmak için kurulur
    ve tüm zamları müşteriye yansıtır
    mesela 10 kişi çalıştırsa fark ortalama 1450den 14500 lira
    bu para nereden çıkacak bizden
    sonuç olarak tüm zamlar catandaşın cebinden çıkacak ki tüccar kar etsin.
    ben de yıllardır güzel net kullanıyorum. yıl başı kanpanyasını kullanarak uzattım,tabiyine geçen senenin üzerinde bir rakam.
    ama şirketlere şöyle bir tavsiyede bulunayım . masrafları yazın
    mesela geçen yıl 100 tl ye satılan bir hizmetin maliyeti şu şuan da bu şeklinde. bunu araba markaları yapıyor.
    hepimize geçmiş olsun.
    ya da yurtdışı gibi dolarla satmaya baÅŸlayacaklar 😂 .
  • 23-01-2022, 13:09:17
    #33
    Verimek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar sadece bir yelpazeyi etkilemiyor.
    Tek ürün etkilese bu kadar problem değil.

    Firma reseller hizmeti vermek için Aşağıda saydığım tüm ürünleri kullanıyordur.

    Elektrik
    Sunucu
    İp
    Disk
    Internet
    Lisans ki cpanel ise daha beter.

    Kontrol Paneli ( pluginler, cloudlinux, litespeed, vb )

    İşin arka planında bir çok materyal ve hizmet var.



    Marketten alınan sütte bakkala mi kızarsınız zam yapıldı diye.
    Yoksa ürünün oraya gelirken daha yolda 2 katı artmasına mi.
    zam gelmedi diyen yok ki.
    merak ediyorum siz bu zamları çarparak mı beliriyorsunuz fiyatları !!!
    ..
    x hizmet bedeli 100 tl
    dolar 2 kat arttı ... fiyat 200 tl
    cpanel %10 arttı . fiyata 220 tl
    elektrik %150 arttı ... fiyat 500 TL
    doğal gaz %50 arttı ... fiyat 750 tl
    asgari ücret %40 arttı ... fiyat 1000 TL
    ..
    sizin hesaba göre fiyat böyle hesaplanıyor anlaşılan
  • 23-01-2022, 13:12:02
    #34
    Arkadaşlar bir ton alternatif var. Şu kurla bile yabancı firmalar bunlardan 2 kat daha ucuza geliyor.
  • 23-01-2022, 13:13:07
    #35
    Bizim kullandığımız

    231.20 TL 'den 401.08 TL ye çıkmış.
  • 23-01-2022, 13:14:05
    #36
    Benimde fibu hostingde 64 tl olan hostingim 157 tl yenileme ücreti çıktı, yenilemedim.