Verimek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar sadece bir yelpazeyi etkilemiyor.
Tek ürün etkilese bu kadar problem değil.

Firma reseller hizmeti vermek için Aşağıda saydığım tüm ürünleri kullanıyordur.

Elektrik
Sunucu
İp
Disk
Internet
Lisans ki cpanel ise daha beter.

Kontrol Paneli ( pluginler, cloudlinux, litespeed, vb )

İşin arka planında bir çok materyal ve hizmet var.



Marketten alınan sütte bakkala mi kızarsınız zam yapıldı diye.
Yoksa ürünün oraya gelirken daha yolda 2 katı artmasına mi.
Valla kimse kusura bakmasın piyasa fiyatını 3 veya 4 katı yükseltecek hiç bir şeye 4 misli zam gelmedi . Dövize %100 zam gelirse dövizle alınan hizmetedir %100 zam gelir normali bu . Aldigin Tüm kalemlerin zam ortalamasının 3.5 katı olmasının imkanı mi varHa firsatciliktan yararlanıp kendince 3 misli zam yapanlar oldu 18 olunca dolar 3 katı yapan kimse 14 e düşünce fiyat düşürmedi. Ayrıca benin kızdığım "zorlamı satıyorlar alma" diyenlerin olması. Kendi birseyi sorgulamaz sorgulayanada laf atar.