• 21-01-2009, 17:02:56
    #1
    Baştan sona okuyun, oyuna gelmeyin.

    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:52):
    efe s.a kardeşim
    ***Efe**** (16:53):
    Aleyküm Selam
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:53):
    nasılsın kardeşim
    ***Efe**** (16:53):
    Teşekkürler siz?
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:53):
    bende iyim
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:53):
    Video Sitemiz | Turkiye'nin Ilgi Odagi panele gıremıyorum
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:53):
    bır kontrol edermısınız
    ***Efe**** (16:54):
    SiyahEkran ile sizin ne alakanız var?
    ***Efe**** (16:54):
    Ve siz kimsiniz?
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:54):
    siyahekran admını
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:54):
    tanımadınmı efe
    ***Efe**** (16:54):
    Nereden tanıyacağım ?
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:54):
    :S:S:S
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:54):
    sizden host almıştım
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:54):
    :S
    ***Efe**** (16:55):
    SiyahEkran.Com diye almıştınız ?
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:55):
    evet
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:55):
    müşterinizim
    ***Efe**** (16:55):

    ***Efe**** (16:55):
    Tc Kimlik numaranızı alıyım..
    ***Efe**** (16:55):
    Kontrol edelim.
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:55):
    Emre Güngör
    ***Efe**** (16:55):
    Tc Kimlik alıyım.
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:55):
    veremem onu
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:56):
    host alırken sormamıştınız
    ***Efe**** (16:56):
    Herkesden alırız, sormamıştınız diye birşey yok, SiyahEkran.Com a kayıtlı tc kimlik mevcut. Verin onu işleminizi yapalım.
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:56):
    ben vermedım
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:56):
    tc no falan
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:56):
    ve neden vereyımkı
    ***Efe**** (16:56):
    Siz vermedi iseniz, siz sahibi değilsiniz demektir.
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:56):
    nasıl oluor ya
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:56):
    nasıl sahıbı ben degılım
    ***Efe**** (16:57):
    Beyefendi, uğraştırmayın verin tc kimlik numaranızı yapalım işleminizi, işimiz gücümüz var..
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:57):
    ya valla sasıyorum
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:57):
    cpanel dekı eskı sıfrem
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:58):
    siyahekr
    emre21s..
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:58):
    gırmıyor
    ***Efe**** (16:58):
    Tc kimlik verin, işleminizi yapıyım..
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:58):
    ya tc kımlık vermedım ben sıze
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:58):
    sımdı neden vereyım
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:58):
    sormadınız dıyorum
    ***Efe**** (16:59):
    Sormadan hesap açılmaz.
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:59):
    o zaman nasıl suan
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:59):
    nasıl barınıyor
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:59):
    hostunuzda?
    ***Efe**** (16:59):
    Tc Kimlik vardır kayıtlı otomasyonda..
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:59):
    yok yok yok
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:59):
    sınır oldum ya
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (16:59):
    :@
    ***Efe**** (17:00):
    Verin, mevcut kimlik numaranızı, bakalım varmı yokmu..
    ***Efe**** (17:00):
    Aksi halde başka bir işlem söz konusu değildir.
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (17:00):
    hostumu sılıjn
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (17:00):
    baska fırmaya gecıyorum
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (17:00):
    ne bu ya
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (17:00):
    seymı bu resmı kurummu
    SiyahEkran.CoM Video Siteniz. (17:00):
    tc no ıstıyorsunuz
    ***Efe**** (17:01):
    Ne kadar yalan ve dangalaksınız ki? Benim kendime ait olan sitemin, müşterisi olduğunuzu iddia ediyorsunuz.
    SiyahEkran.Com benim sitemdir. Domaini adıma kayıtlıdır? Verin Tc Kimlik numaranızı dava ediyim sizi..


    Kişi Çevrimdışı oldu..
  • 21-01-2009, 17:06:09
    #2
    Bu arada, Emre Güngör isimli şahıs, Ankaragücü Spor Kulübünün forvet mevkiili oyuncusudur.
  • 21-01-2009, 17:14:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yuhh yani bu kadar olur..
  • 21-01-2009, 17:18:46
    #5
    versenize kardeşim adamın şifresini alla alla... TC No vermedim diyor işte yalan mı söyleyecek.

    adam baltayı taşa vurmuş okadar site arasından sahibini mi bulmuş...
  • 21-01-2009, 17:19:20
    #6
    sistem hatası iki kere gitmiş mesaj...
  • 21-01-2009, 17:21:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yuh Yani !! Bu Kadar olur..
  • 21-01-2009, 17:58:32
    #8
    neler görüyoruz yaw hocam harbi çok ilginç ayrıca adam başka isim bulamamış futbolcu ismi söylüyor
  • 21-01-2009, 22:11:46
    #9
    Ortalık it çakal doldu..