• 31-01-2021, 20:59:13
    #1
    DGN erişim gitti arkadaşlar. Ulaşabilen var mı?
  • 31-01-2021, 21:00:32
    #2
    şuan erişim sağlyabilirsiniz.
  • 31-01-2021, 21:00:56
    #3
    Düzeldi şuan.
  • 31-01-2021, 21:01:09
    #4
    Hocam anlık kesildi 1 dakika kadar. Benim de gitti ve geldi. İşlem yaparken attı beni de 1 dk sonra geri geldi.
  • 31-01-2021, 21:01:27
    #5
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Aradığınız veri merkezine şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
  • 31-01-2021, 21:03:17
    #6
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlık kesildi 1 dakika kadar. Benim de gitti ve geldi. İşlem yaparken attı beni de 1 dk sonra geri geldi.
    (HTTP 200 - OK) (It was down for 3 minutes and 59 seconds).
  • 31-01-2021, 21:03:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    4 dakika 12 saniyelik bir kesinti yaşandı
  • 31-01-2021, 21:03:53
    #8
    tekrar gitti
  • 31-01-2021, 21:04:42
    #9
    Belki farklı kabinler de daha uzun süredir ama bana 1 dk gibi kısa süre geldi. Doğrudur hocam belki de sizlerin dediği. @sosyeteq;