Merhaba arkadaşlar resellerclubdan bayilik aldık ve domain bağlantılarını yaptık.
Aynı şekilde sunucu bağlantılarını da bir yerden almak istemekteyiz r10 da firmalar nereyi tercih etmekte nasıl bir ayarlama yolu izlemekteler öğrenmek ve yardım almak istemekteyim.
Açıkcası satış üzerinden komisyon usülü bayilik aramaktayız.
Öte yandan sitemiz daha çok yazılım ağırlıklı yani sunucu hosting vs satışları oldukça az olur.
Bunlardan ötürü nasıl bir yol izlenmeli?
Bu konuda ücretli/ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşların yorumlarını beklemekteyim.
site altyapısı:wisecp
Bayilik hk.
4
●207
- 23-08-2020, 14:48:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bubu ben de merak ediyorum izninizle takipteyim hem de konu yukarı çıksın
- 23-08-2020, 14:52:03sitenizin tasarımı güzelmişGrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle