Neden Bu Öfke?
27
●1.997
- 27-09-2008, 20:29:36Merhaba
Sanırım bizim konulardan çıkan bir başlık bu da. Şöyle açıklayayım. Bu ülkede yasal olarak kendi haklarına sahip olma yaşı kaçtır ? Örneğin bir dükkan açarken 16 yaşındaki bir kardeşimiz adına açabilir mi ? Küçük yada hor görmek değil estf. Sadece sunucu ve reseller satışlarında benim uyguladığım yöntem bu, neden ?
A- Bir sorun yada savcılıktan gelen bir istem yazısında, ilgili kişiye ulaşmamız halinde; sorumlu hiçbir kişinin ne bu işten haberi nede yasal bir sorumluluğu olur,
B- Genel olarak; (Herkes demiyorum) sisteme yazılan bilgilerin yanlış yada sallamasyon olarak girildiği. Çünkü daha bazı işlerin sorumluluğunun farkında olmadığı.
Bu işi yapıyorsunuz sanırım. Yasal olarak yapacaksanız bazı şeylerden bilgili olmanız gerekiyor BilgiliHost
İleride başınız ağrıyabilir. Biz 18- satış yapmıyoruz demiyoruz ki; bu arkadaşlar babalarının, annelerinin yada abilerinin adlarına alabilirler. Yani o bilgileri öğrenerek haberi olarak almaları gerekiyor
Burda elma yada ekmek satmıyoruz farkındasınızdır umarım (Genel) - 27-09-2008, 20:45:48Üyeliği durdurulduHerşey doğru ve güzel yazılmış.Dilerdim ki müşteri konusundaki bu titizliği keşke çıkartılan reseller paketleri içinde düşünseniz. Bakınız az önce yapılan bir msn görüşmesi.Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(20:24) -@w.c: mrblar
(20:24) satis@adimhost.c: mrblar
(20:25) -@w.c: reseller warmı
(20:25) satis@adimhost.c: var
(20:25) -@w.c: 100 gb nekadr
(20:25) satis@adimhost.c: 100 gb alanmı?
(20:26) -@w.c: 390 gb reseller
(20:26) -@w.c: 30 ytlde
(20:27) satis@adimhost.c: disk zaten 500 gb daha yüksek paket yok
(20:27) -@w.c: http://www.aktifbilisim.net/superbayi.php
(20:28) satis@adimhost.c: bizde yok
(20:28) -@w.c: ok
(20:28) satis@adimhost.c: 190 gb alan burada 20 ytl siz 100 gbı 10 liraya falanmı arıyorsunuz
(20:28) -@w.c: 190 çok satamam elimde kalır
(20:28) -@w.c: :S
(20:29) satis@adimhost.c: onu demiyorum 100 gb alanı daha ucuzamı arıyorsunuz 10 lira gibi
(20:29) -@w.c: 10 15
(20:29) -@w.c: neden
(20:33) satis@adimhost.c: yok birşey piyasa ne hale gelmiş ondan sordum - 28-09-2008, 18:00:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.onu bunu bılmıyorum gecen gun aktıf bılışımden reseller aldım,
sipariş formunda tc kımlık soruyordu 18 yaş sınırıda vardı, alırken memnunıyetle aldım en azımdan karşımdakı cıddı bır fırma hıssı uyandırdı içimde en azından yoldan geçene host satmıyorda olgun ve dşünce olarak çocukca olmayan kişilere host satıyor
(hostcular tarafından bakılrısa dahada olumlu 18 yaşını aşmış bir insana hukukı yaptırım uygularsınız 17 yaşındakı bır muşterıye nasıl ulaşacaksın hesap başakasının adına banka hesabı açtırmıyorlar, hukukı hakkını arasan yaş sınırına takılıyorsun yaptırımın yok)
satılır satılamz o ayrı mevzu tabı... - 28-09-2008, 18:31:07Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tamamen strateji ve şirketin alım gücüne bağlı bir olaydır. Hazır ticketlardan bunalmış sigara molasındayken bahsedeyim ;
Buna benzer bir kampanya yaptık çok çılgıncaydı
Yurtiçi sunucularda Ni aracılığı il Mars dc de barınan 100 Gb alan 250 Gb trafik bayi paketleri. İmkansız gibi görünüyor. Ve bu nasıl olsa kullanılamaz diye değildir. Sunucularımızı ona ayarladık, aldık ve gönderdik. Ve sağladığımız sunucuların tekinde toplam hat kullanımı 9 mbit civarı
bunun tr de maliyetini bilirsiniz. Yani çatur çutur kullanılıyor. Benim nasıl işime geliyor peki ? Türkiye'de sayılı firmalar arasına giriyorum. Kesinlikle bu paketler 10 - 15 ytl değil , öyleki cebimden ödediğim bütçe böyle olunca (sürüm) epey artıyor. Bana da gelen oluyor 50 gb alan olsa 10 ytl ye denk gelir, ama verilmiyor ; onu yaparsak nasıl olsa kullanılamaz deriz ve piyasa bozulur.
Yurtdışı sunucu dan bayi paketlerine gelince; bu da tamamen dc den alım gücünüze bağlı ; siz sunucu 100 € ya alırsınız ben 30 € örnek vermek gerekirse. Bunu firma ayarlar, maliyeti hesaplar vb bilirsiniz.
ve bir tek konu bile gördünüz mü bu paketler hakkında olumsuz yada kullanamadan kapattılar vb gibi. demekki kullanılıyor
Yakında Almanya piyasası için de geliyorum; dediğim gibi tamamen dc den alım gücünüze bağlı. Şu an Netdirekt ile anlaşmalarımız sürüyor. TR de bu hizmeti veren 1 yada 2 yerden alanlardan farklı olarak ben farklı çözüm yolu buluyorum, anlaşmamı sağlıyorum.
Teşekkür ederim. Bu sayede gözle görülür bir hizmet kalitesi ortaya çıkıyor, son 1 yıldır gözlemlediğim ve hissedilen müşteri memnuniyeti bu yönde dediğiniz gibi.jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-09-2008, 18:33:15ve bu tarz konuşmalar yapılan müşterilere kesinlikle satış yapılmıyor şirketimizde hiçbir çalışan tarafından.Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim tek bir politakımız var ; müşteri ne kadar özenli ve titiz olursa bizde o kadar oluruz. Ve diğer süregelen müşterilerimizde o kadar titiz hizmet alır.
Yoksa size samimiyetle söyleyeyim bu bayi paketleri 1000+ satılırdı

