Merhaba, tekrardan ben ve tekrardan hosting konusu
Yıl sonuna yurtdışına taşınıyoruz. Şimdi ben orada hosting satacağım. Ailemle konuştum. Bir sorum var; yazılar falan sitede Türkçe olacak oradan vergi levhası tarzı birşey almam gerekiyor mu?
Not: Ülke Danimarka.
İlgili soruyu neden sorduğunuzu anlayamadım.
Hosting , dijital hizmet sektörü söz konusu olduğunda bunlar ürün olmaktan mı çıkıyorlar ? Ya da siz bunları ürün olarak görmüyor musunuz ?
Ya da ilgili sektörü vur kaç olarak mı nitelendiriyorsunuz ? Sanıyorum birçok kişinin algısı bu yönde. Bu nedenle her gün yeni insanlar türüyor piyasaya.
Merhaba, tekrardan ben ve tekrardan hosting konusu
Yıl sonuna yurtdışına taşınıyoruz. Şimdi ben orada hosting satacağım. Ailemle konuştum. Bir sorum var; yazılar falan sitede Türkçe olacak oradan vergi levhası tarzı birşey almam gerekiyor mu?
Not: Ülke Danimarka.
İyi Günler,
İlgili ülkede ilk önce ofis sözleşmesi yapıp şirket başvurusu yapmalısınız. Şirket başvurunuz onaylandıktan sonra Ulusal Vergi Levhası (Numarası) dışında EU VAT içinde ayrıca başvuru yapıp işlem sağlamalısınız. Aylık, düzenli sigorta ve verginizi ödemelisiniz.Bunlar işin kolay kısımlarıdır. 7/24 Müşteriye hizmet sunabilecek misiniz? 7/24 Teknik Destek Sağlayabilecek misiniz? 7/24 Cihazları Takip edebilecek misiniz?Oluşan bir sorunda makınayı ayağa kaldırıp sorunsuz şekilde işleme devam edebilecek misiniz? En önemli soru ise senelerce bu işi devam ettirebilecek misiniz yoksa birkaç ay sonra işi bırakacak mısınız? Bu soruların cevabını verebiliyorsanız ve Müşterilerinize sorunsuz hizmet sağlayabilecek teknik bilgiye sahip bir ekibiniz varsa sorunsuz şekilde hizmet sağlayabilirsiniz.
İlgili soruyu neden sorduğunuzu anlayamadım.
Hosting , dijital hizmet sektörü söz konusu olduğunda bunlar ürün olmaktan mı çıkıyorlar ? Ya da siz bunları ürün olarak görmüyor musunuz ?
Ya da ilgili sektörü vur kaç olarak mı nitelendiriyorsunuz ? Sanıyorum birçok kişinin algısı bu yönde. Bu nedenle her gün yeni insanlar türüyor piyasaya.
hocam ürün olmaktan çıkıyor demedimki neden şey yaptınız anlamadım?
İlgili soruyu neden sorduğunuzu anlayamadım.
Hosting , dijital hizmet sektörü söz konusu olduğunda bunlar ürün olmaktan mı çıkıyorlar ? Ya da siz bunları ürün olarak görmüyor musunuz ?
Ya da ilgili sektörü vur kaç olarak mı nitelendiriyorsunuz ? Sanıyorum birçok kişinin algısı bu yönde. Bu nedenle her gün yeni insanlar türüyor piyasaya.
Dediğinize kesinlikle katılıyorum. İnsanlar hosting sektöründe fiziksel bir şey göremediğinden midir bilemiyorum artık ama bu sektörden de birilerinin evine ekmek götürdüğünü anlamıyorlar/anlamak istemiyorlar.