• 05-01-2018, 16:15:10
    #10
    Hayırlı uğurlu olması dileğiyle. Yolunuz daima açık olsun.
  • 05-01-2018, 16:33:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese hayırlı olması dileğiyle.
  • 05-01-2018, 16:47:09
    #12
    Hayırlı uğurlu olması dileklerimle.
    Başarılar.
  • 05-01-2018, 16:50:41
    #13
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam eski müşterilerilerinizi de mağdur etmemeniz güzel bir davranış. Netiyi seçmekle iyi iş çıkarmışsınız.
  • 05-01-2018, 17:46:25
    #14
    Her iki taraf içinde hayırlı olması dileğiyle.
  • 05-01-2018, 18:27:11
    #15
    iki tarafada hayırlı olsun.
    Allah utandırmasın.
  • 05-01-2018, 18:40:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun
  • 06-01-2018, 14:37:21
    #17
    Hayırlı Olsun Netiyi Telekom sağlam firmadır.
  • 06-01-2018, 16:05:59
    #18
    @sernetacom; @M.SECKIN; Hayırlı olmasını dileriz. Her şey gönlünüzce olsun.
    • sernetacom
    sernetacom bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.