• 18-09-2016, 10:44:37
    #1
    Arkadaşlar şuan netinternete ulaşamıyorum.

    https://www.netinternet.com.tr

    2 gün önce paket aldım üstüne böyle bir kesintiyle karşılaşmak biraz üzdü. Şuan netinternet kullanıcısı varsa yorum yazabilir mi acaba hem oluyor mu böyle?
  • 18-09-2016, 10:47:09
    #2
    aynı sorun bendede var ya aslında böyle değildi ama son zamanlarda bu sorun çok olmaya başladı
  • 18-09-2016, 10:49:32
    #3
    Netinternet'le ilgili konu linkten devam ediyor.

    https://www.r10.net/datacenter/164252...net-gitti.html
  • 18-09-2016, 10:54:04
    #4
    keşke şikayet bölümüne açmasaydınız, bu kesinti firmaları ilgilendiren bir durum değil.