Aga ne zevk alıyosunuz bundan
bir tane kıskançlık abidesi bir genç yetme gelmiş piyasaya herkese botnet atıyo 
Kötü birşey bu değerli kardeşim forumda 50 kişi diyoki botnet alıyorum. Oturup o pc ekranına bakarak fasülye kadar beynini boş nemli kafatasında büyütmüşsün bu yaşa kadar eyvallahda eline bişey geçmeyecek amacın ne senin firmana mı geçeyim bende
hosting firmaları whmcs barındırmak için geliyo bize eyvallah bakımı temizliği düzenlemesi bizde olsun diye saolsunlar. Bende gelip sendemi barınayım ne istiyosun 
Tamah etmeyin dostlar bu gereksiz arkadaşa patlamak istedim birazcık
