• 19-04-2008, 19:09:44
    #19
    Hayırlı olsun başarılar.Açılış ve ofis fotoları her zaman beklenir sanırım.
  • 19-04-2008, 19:14:32
    #20
    yeni ofisimiz şuan darmadağın.tadilat devam ediyor bizzat babam tarafından =)
    resimler telefonumda.gece paylaşabilirim
  • 19-04-2008, 19:14:55
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    hayırlı olsun ufuk sen bu gidişle o ofisin bir katını datacenter yaparsın
  • 19-04-2008, 19:17:36
    #22
    telekomun 50 metre altındayız.
    aramızda sadece 1 apartman var.
  • 19-04-2008, 19:31:18
    #23
    avatardaki gibi sekreterde lazımdır şimdi size
  • 19-04-2008, 19:41:58
    #24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun ufuk sen bu gidişle o ofisin bir katını datacenter yaparsın
    Yapar bu böle giderse çaycumaya il bile yapar girişimci çocuk tebrikler hayırlı olsun şimdiden
  • 19-04-2008, 19:52:47
    #25
    hayırlı olsun yeni ofisinizde başarılar dilerim
  • 19-04-2008, 19:53:11
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun şirk@ inş. r10'luların hepsine nasip olur
  • 19-04-2008, 20:07:35
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun Ufuk, küçük olabilir ama gayet profesyonelce döşeyeceğinize eminim.

    Not: 2. katta ne var peki ?