htservers - duyuru
91
●6.194
- 19-04-2008, 19:14:32yeni ofisimiz şuan darmadağın.tadilat devam ediyor bizzat babam tarafından =)
resimler telefonumda.gece paylaşabilirim
- 19-04-2008, 19:14:55hayırlı olsun ufuk sen bu gidişle o ofisin bir katını datacenter yaparsın
- 19-04-2008, 19:41:58Yapar bu böle giderse çaycumaya il bile yapar girişimci çocuk tebrikler hayırlı olsun şimdidenElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2008, 19:53:11Üyeliği durdurulduHayırlı olsun şirk@
inş. r10'luların hepsine nasip olur