• 17-06-2015, 09:24:53
    #10
    Hocam bence vergi levhasının üstüne www.selfservisweb.com falan yazın malum devir kötü vergi levhanızı kullanarak başka işler yapabilirler



    clemury adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri dönüşünüz için teşekkür ederiz
  • 17-06-2015, 13:08:12
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence vergi levhasının üstüne www.selfservisweb.com falan yazın malum devir kötü vergi levhanızı kullanarak başka işler yapabilirler
    Vergi levhasında şu anlık bir değişime gitmeyi düşünmediğimiz için selfservisweb yazmadık fakat üstüne bir watermark yapmak mantıklı olabilir. Teşekkür ederiz