Hocam bence vergi levhasının üstüne
www.selfservisweb.com falan yazın malum devir kötü vergi levhanızı kullanarak başka işler yapabilirler
Vergi levhasında şu anlık bir değişime gitmeyi düşünmediğimiz için selfservisweb yazmadık fakat üstüne bir watermark yapmak mantıklı olabilir. Teşekkür ederiz