• 30-01-2008, 16:29:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar 1 saate yakın süredir kebirhosttaki bütün sitelerim kapalı + kebirhost.net - Web hosting, Reseller hosting, İnternet hizmetleri de kapalı.

    Mail gönderdim cevap gelmedi. Normalde böyle birşey olmaz, şikayet olsun diye de yazmıyorum, yanlış anlaşılmasın.

    Sadece kebirhost kullanan ark.lar sitelerinin durumu hakkında bir bilgi verirse memnun olurum.

    edit: bu arada ana sayfaları açılmış ama siteler kapalı hala. bilgisi olan varsa yazsın sevabına...
  • 30-01-2008, 16:42:05
    #2
    Evet Benim Sitelerimde Kapalı Aradım Bakım Varmış..

    0537 610 90 75 yada destek@kebirhost.net bu numara ve mail adresiyle bilgi isteyebilirsiniz.
  • 30-01-2008, 16:45:02
    #3
    benim siteler acık
  • 30-01-2008, 17:10:51
    #4
    Kebirhostda ara sıra kesintiler olabiliyor.
  • 30-01-2008, 17:11:50
    #5
    mail attım cevap gelmedi ama bakım giderildi sanırım. siteler açıldı.
    ilginize teşekkürler.
  • 30-01-2008, 18:11:46
    #6
    sanırım saldırı yiyorlardı.. kendi siteleri dahil hiçbir site açılmıyordur 1 saat boyunca..

    aradım fakat telefonlar kilitlenmiş neyse mail attım..

    mailden 10 dk sonra site açıldı..

    şuanda sanırım tüm siteleri aktif
  • 31-01-2008, 13:21:36
    #7
    Basitçe bir durum yazayım. Durum düzelmiş ama bilinmesi gereken bir konudur bur. KebirHosttaki sitenize erişemiyorsunuz. KebirHostun siteyede erişemiyorsunuz. Mail yazıyorsunuz cevap alamıyorsunuz. Kebir Hostun sahipleride demekki kendi sitelerine erişemiyorlar maillerinede erişemiyorlar. Bu durumda sizede cevap veremiyorlar
  • 31-01-2008, 13:38:33
    #8
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basitçe bir durum yazayım. Durum düzelmiş ama bilinmesi gereken bir konudur bur. KebirHosttaki sitenize erişemiyorsunuz. KebirHostun siteyede erişemiyorsunuz. Mail yazıyorsunuz cevap alamıyorsunuz. Kebir Hostun sahipleride demekki kendi sitelerine erişemiyorlar maillerinede erişemiyorlar. Bu durumda sizede cevap veremiyorlar
    hatırladığım kadarıyla bu sorun olmasın diye gmail uzantılı mail de kullanıyorlardı.