• 05-12-2013, 19:52:22
    #10
    Webminde yapilir yani onun icinde kaynak cok webmin sade ama cok karmasik farkizndayim bende cok zorlanmistim bi projemde kullanirken.
    Zpaneli ise hic bilmriyorum
  • 05-12-2013, 20:24:52
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    panelsiz kullanın arkadaşlar, hem daha güvenli hemde sunucuyu daha az yorarsınız.
    droplet kurarken LAMP on Ubuntu 12.04 paketini seçin, apache, php, mysql yüklü gelicek. birazda ssh komutlarını öğrendinizmi tamam. filezilladan sftp ile bağlanarak ftp gibi dosya yönetimini halledebilirsiniz. sadece apache vhost işi karışık gelebilir...
    normalde başka yerde 100 dolar verip sitelerimi barındırma olayını digitalocean da 10 dolara hallediyorum çok memnunum aylardır