İhs'de sorun yaşayan kesinlikle kişisel sorunlardan kaynaklı problem yaşıyordur diye tahmin ediyorum. Adamlar bana resmen vds yönetmesini whm kullanmasını öğrettiler. Açtığım ticketları görseniz adamlar benim yerime internette araştırıp bilgi bile veriyorlar. 24 saat ticketlara cevap veriyorlar inanmayan varsa ekran görüntülerini alıp yollayabilirim. Bir çok yerle konuştum vds aldıktan sonra teknik destek vermediklerini belirttiler. (Ücretli veriliyor) İhs bu konuda beni şaşırttı ve burada yazılanlar ile arasında bu kadar fark olamaz diye düşünüyorum. İlk aldığımda öğrenmek için sürekli sıfırdan kurulum bile yaptırdım. Ben bozdum onlar kurdu. Domain konusunda alan adımın süresi 3 gün geçmiş olmasına rağmen 3 gün sonra ödeme yaptım ve tekrar tescil ettirdim. Aynı turumu turkticarette yaşadım ve 1 saat sonra tescil ücretinde felaket bir artış olduğunu gördüm. Şikayetvar'da şikayet talebimi görebilirsiniz. Uzun lafın kısası ben ihs'ciyim tavsiyede ederim...