• 25-07-2006, 03:50:11
    #55
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kendisi o topikte server satın aldığını söylemiş host için kullanmıyorsa bilemem mesajımı düzelttim şahsi makinesi olabilir

    Benim için önemli olan yaptığım yanlış varsa onu görmek ve hatamı telafi etmek
    Onun için iddia ettiği gibi aldığı hizmeti ödediği ücreti hangi site ile bizden hizmet aldığını yaptığımız hataları varsa bize göstermek
    Tüm mesajlarımda yineliyorum özür dilemek bizi küçültmez
  • 25-07-2006, 04:00:45
    #56
    hostcu ıyı olabılırde site kötü ya
  • 25-07-2006, 04:04:10
    #57
    ok anladım hocam
    bende de 2 server var ama tek bi host bile satmadım insanların seninde dediğin gibi kişisel sunucuları vs olabilir dimi

    FéRvénTßQY adlı üyeden alıntı:
    rvr bu arada sen liseli kızların pornografik içeriklerini dağıtmaktan başka bir iş yapıyormusun?

    Meraktan sordum yanlışım warsa düzelt... sana ait bir site gördümde az önce liseliyim.com diye...
    sen bunu nerden çıkardın peki?
  • 25-07-2006, 04:14:38
    #58
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bahsettiğiniz bizim sitemiz ise şu an firma çalışmaları yapıyoruz yoğun olarak...Müşteri destekte yoğun şekilde devam ediyor onun için awbs tasarımını bitirmiş değiliz...Bittiğinde inşallah daha güzel bir sitemiz olacak genel olarak işleyiş sisteminde bir hata yok tüm sipariş ve domain kayıtlarını başarılı bir şekilde gerçekleştirmekte
  • 25-07-2006, 04:18:00
    #59
    Harikahost adlı üyeden alıntı:
    Bahsettiğiniz bizim sitemiz ise şu an firma çalışmaları yapıyoruz müşteri destekte yoğun şekilde devam ediyor onun için awbs tasarımını bitirmiş değilim...Bittiğinde inşallah daha güzel bir sitemiz olacak
    evet kardeş
    ben 6 sayfayı okumadım sadece başlıgı görüp siteye daldım o yüzden ama bıraz daha hoş olabilir görsel,ik bıraz daha olsa iyi olur ama o penguenleri görsellıkten saymıyorum
  • 25-07-2006, 04:30:35
    #60
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Zaten sitenin en şeker yanı sürekli çalışan penguenler Hizmet devam ediyor sürekli tasarıma en kısa süre içinde el atacağım yorumun için teşekkür ederim
  • 26-07-2006, 13:42:03
    #61
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    26.07.2006

    BAKINIZ,DESTEK VERMİYORUZ UPTİME ORANIMIZDA DÜŞÜK AMA NEDENSE TERCİH EDİLİYORUZ..
    Web Hosting Report for HARIKAHOST.NET

    Eğer suçlamalara gerçek bir yanıt gelmezse ve bize özür hakkı doğmazsa ağustos ayı içinde firmalaşmamız tamamlandığında tüm haklarımızı mahkemede arayacağımızı belirtiriz...4 sayfa boyunca atıp tutanlardan yanıt=kanıt bekliyoruz