Harikahost adlı üyeden alıntı:
Bahsettiğiniz bizim sitemiz ise şu an firma çalışmaları yapıyoruz müşteri destekte yoğun şekilde devam ediyor onun için awbs tasarımını bitirmiş değilim...Bittiğinde inşallah daha güzel bir sitemiz olacak
evet kardeş
ben 6 sayfayı okumadım sadece başlıgı görüp siteye daldım o yüzden ama bıraz daha hoş olabilir görsel,ik bıraz daha olsa iyi olur ama o penguenleri görsellıkten saymıyorum