• 10-06-2013, 13:10:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Firmamız olarak şuanda 2 çalışan yetiyor fakat ileriki zamanlarda bizde eleman arayışı içinde olacağız gibi
  • 10-06-2013, 14:57:46
    #11
    bir başvuru gerçekleştirdim bakalım.
  • 10-06-2013, 21:37:30
    #12
    Msevdaroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir başvuru gerçekleştirdim bakalım.
    Başvurunuz değerlendirilmeye alınmıştır.
    Ofis kurulum işlemleri tamamlandıkdan sonra mülakatlar yapılacaktır.

    Bu tür ilanları ilk öncelikle r10da tanıdığımız arkadaşlarımızla paylaştık.
    Eylül ayında gerekli websiteleri ve gazetelere de reklam verilecektir.

    Toplam cv adedi şuan için 12 dir.
    İlginiz için teşekkür ederiz.
  • 10-06-2013, 23:26:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvurunuz değerlendirilmeye alınmıştır.
    Ofis kurulum işlemleri tamamlandıkdan sonra mülakatlar yapılacaktır.

    Bu tür ilanları ilk öncelikle r10da tanıdığımız arkadaşlarımızla paylaştık.
    Eylül ayında gerekli websiteleri ve gazetelere de reklam verilecektir.

    Toplam cv adedi şuan için 12 dir.
    İlginiz için teşekkür ederiz.
    personel çeşitliliği süper harun bey senelerdir bu sektörde beraber çalışacak arkadaşlar kendini şanslı hissetmeli.
  • 11-06-2013, 12:17:10
    #14
    NOXServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    personel çeşitliliği süper harun bey senelerdir bu sektörde beraber çalışacak arkadaşlar kendini şanslı hissetmeli.
    Teşekkür ederiz zaten çalışacağım takım arkadaşlarıma kendi bilgilerimide aktaracağım 2 tane arkadaşımızda stajer olarak yanımızda çalışmak için başvurdu.

    Ön muhasebe bölümü hariç diğer departmanlar için cv ler gelmekde ve değerlendirmeleri yapılmaktadır.
  • 13-06-2013, 20:55:48
    #15
    Harun abi ofisin yanında gözlemeci de isteriz

    İnşallah istediğin potansiyelde eleman bulursun.