• 27-10-2007, 21:37:47
    #28
    Üyeliği durduruldu
    vivalaozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende msn logları var maille yolluyabilirim, zaten adamların vergi levhası olmadığı bismil diye bir vergi dairesinin bile olmadığı ortaya çıktı bence hostbulnetin üyeliğini kaldırması gerekiyor ve yasal işlem başlatılması gerekiyo
    Şaştım kaldım bu duruma gerçekten bismil diye vergi dairesi yokmu ve bu adamlar yalan mı söylüyorlar yani.Eğer öyle ise gerçekten bu adamlar kara listeye alınmalı bu arada sitelerinde Kar Telekom Ltd. Şti diyor Ltd. Şti olan bir firmanın ' Türkiye Ticaret Sicil Gazetesinde kaydı olması gerekir.kaydı varmı peki?
  • 27-10-2007, 22:02:31
    #29
    Merhaba,
    Konuya yorum yazmayacaktım ama bir yanlışlık var ortada KB firması Diyarbakır'ın ilçesinde yer alan bir firma ve bunun yanında ilçelerde vergi dairesi olmaz mal müdürlüğü olur.Kendileride bizim ile aynı bölgede bilişim işi yapan firma büroları ve düzenli çalışma sistemleri bulunmakta.Vivalakita domain adınız incelemelerim sonucu sizde görünüyor nasıl olduda sizi dolandırdı anlamış değilim.Herkese iyi forumlar.
  • 27-10-2007, 22:06:59
    #30
    bigking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaştım kaldım bu duruma gerçekten bismil diye vergi dairesi yokmu ve bu adamlar yalan mı söylüyorlar yani.Eğer öyle ise gerçekten bu adamlar kara listeye alınmalı bu arada sitelerinde Kar Telekom Ltd. Şti diyor Ltd. Şti olan bir firmanın ' Türkiye Ticaret Sicil Gazetesinde kaydı olması gerekir.kaydı varmı peki?
    9 ay önce firmamızın tüzüğünü değiştirdik ama halen sorgulamada eski ünvan yazıyor acaba sicil gazetesi ve ticaret sanayii odasu sitesinin veri tabanını kaç yılda bir güncelliyor bunlarıda biliyormusunuz.Yanlış anlamasın kimse kb yi savunmuyorum sonuçta rakip firma bize ama şuda varki haksızlık yapılmakta bizce.1 yıldır piyasadalar ve iyi yükselişleri var müşterileride gördüğüm kadarı ile memnun eğer diyarbakırda bulunan arkadaşınız var ise gönderin şirketlerine bakın paravanmı yoksa gerçekmi bana sorarsanız gerçek.
  • 27-10-2007, 22:38:14
    #31
    Alıntı
    müşterileride gördüğüm kadarı ile memnun
    Yapmayın,herkes biliyor o müşteriler kim.İlk mesajınızda belirttiğiniz aynısı bana email olarak geldi KB'den.Siz hangi firmasınız?
  • 27-10-2007, 23:07:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...-new-post.html

    bunu nasıl açıklıyorlar acaba ?
  • 27-10-2007, 23:13:02
    #33
    Tasarım konusunda daha öncede bir konu vardı.

    onuda bulup okumanızı ve verdikleri cevapları görmenizi isterim

    İlk yaptıkları şey değil zaten site diğer yerlerden araklamalarla yapılmış bir site, nasıl ticaret anlayışıdır anlamadım gitti.
  • 27-10-2007, 23:28:18
    #34
    nudem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Konuya yorum yazmayacaktım ama bir yanlışlık var ortada KB firması Diyarbakır'ın ilçesinde yer alan bir firma ve bunun yanında ilçelerde vergi dairesi olmaz mal müdürlüğü olur.Kendileride bizim ile aynı bölgede bilişim işi yapan firma büroları ve düzenli çalışma sistemleri bulunmakta.Vivalakita domain adınız incelemelerim sonucu sizde görünüyor nasıl olduda sizi dolandırdı anlamış değilim.Herkese iyi forumlar.
    senin bi kere kb ozkan yada kb den akın olduğunu herkes biliyo canım fazla zorlama istersen
  • 27-10-2007, 23:32:06
    #35
    içimden bir ses bir kişi daha banlanacak bugün diyor
  • 27-10-2007, 23:39:51
    #36
    kb kadar yüzsüz insanlar olamaz herhalde grafiker bi arkadaştan banner almak için mailleşmişler arkadaş demo bi banner yollamış referans olsun diye, sonra kb den ses çıkmamış arkadaşta vazgeçtiler herhalde bannerı beğenmediler diye düşünmüş 3 gün sonra kb.com.tr ye girmiş demo bannerı biraz editten sonra kullandıklarını görmüş okuyun isterseniz sizde konu burda
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ml#post1041098