kb kadar yüzsüz insanlar olamaz herhalde grafiker bi arkadaştan banner almak için mailleşmişler arkadaş demo bi banner yollamış referans olsun diye, sonra kb den ses çıkmamış arkadaşta vazgeçtiler herhalde bannerı beğenmediler diye düşünmüş 3 gün sonra kb.com.tr ye girmiş demo bannerı biraz editten sonra kullandıklarını görmüş

okuyun isterseniz sizde konu burda
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ml#post1041098