• 05-08-2012, 14:45:22
    #1
    Arkadaşlar Bu adamdan host alalı 1 hafta oldu.Adamla anlaşmamız 10 gün sonra parayı ödeyecektim ben.Öyle anlaştık ama site iki kere ortada birşey yokken suspended yedi.
    ilk yediğinde konuştuk yanlışlıkla olmuş dedi.tamam dedik.
    Pr miz tam 1 e yükseldi bi suspended daha yedik saatlerce kapalı kaldı forum.Suspended olunca googledan düştü ve pr miz tekrar 0 a düştü bu adamın yüzünden.Güvenipte kimse host vs almasın bunun yüzünden yaşamadığımız sorun kalmadı.
  • 05-08-2012, 18:18:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biraz kapalı kalma ile pagerank düşer mi bilmiyorum ama yalnışlıkla suspend atmak ne demektir ya
  • 05-08-2012, 20:46:03
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    otomatik bir sistem kullanmıyorlarsa yanlışlıkla yapmış olabilirler whm de gezerken
  • 05-08-2012, 21:56:11
    #4
    Kalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz kapalı kalma ile pagerank düşer mi bilmiyorum ama yalnışlıkla suspend atmak ne demektir ya
    Valla kapalı kalmakla düştüğünü bende ilk defa gördüm ama bşka nedeni olmaz (:
    Çünkü pr güncelleme başladı sabahına baktım sitmein pr si 1 oldu.
    Sonra akşama doğru site suspended oldu gece 2 de açıldı.yeni bi hosta taşıdım sonra ertesi sabah baktım 0 a düşmüş yine (: kapalı kalmasından kaynaklandı bence (:

    Adam öyle diyor ilk suspended attığında yanlışlıkla atılmış suspended diyor.
    Ondan 2 sonra tekrar suspended attı (: sitemi mahfetti adam ya (:

    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otomatik bir sistem kullanmıyorlarsa yanlışlıkla yapmış olabilirler whm de gezerken
    Bi Hosting Şirketinin Gezerken yanlışlıkla suspended atması kabul edilir bişey değil.
    Madem öyle hatalar yapacaksın hosting şirketi açmıcaksın.Haksızmıyım.
    2 defa suspended atılırmı durduk yere
  • 07-08-2012, 04:14:08
    #5
    Firma ismide güzelmiş

    Yanlız ben olsam derdim para vermeden bu şekilde şiayet ettin ya bide para verseydin ? offf
  • 07-08-2012, 13:41:57
    #6
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma ismide güzelmiş

    Yanlız ben olsam derdim para vermeden bu şekilde şiayet ettin ya bide para verseydin ? offf
    Parayı verecektim ama sorunlar yaşanmasaydı.
    Ordan Hosting alacak kişiler için açtım ben konuyu dikkatli olsunlar diye (:
    Ben parayı vermeden madur oldum ama başkaları vererek madur olabilir.Konuyu görsünler iş yapmasınlar (: