artık pes dedim 30gün geçti iade almam artık yıllık ödeme yapmıştım. Biraz bastırcam başka bir server'a geçirmeleri konusunda.İşin özeti iPage.com'dan uzak durun, fiyatları gayet güzel ama serverlerı rezil
müşteri hizmetleri hariç. Gerçekten çok yardımcı oluyorlar ama olay artık küçük bir sanayi çarşısına Formula 1 aracı teslim etmek gibi birşey, iyi niyet arabayı yürütmüyor...