• 13-01-2011, 02:59:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Internet'te çok fazla yalan yorumları var bu şirketin, çok eski bir firma gibi görünüyor 1M üzeri site host ediyorlar gibi görünüyor ama çok kötü firma, müşteri hizmetleri iyi niyetli ama serverları çok kötü. Çok fazla site host ediyorlar aynı server içinde, 3 günde 3 kez mysql serveri çökünce artık pes dedim 30gün geçti iade almam artık yıllık ödeme yapmıştım. Biraz bastırcam başka bir server'a geçirmeleri konusunda.

    İşin özeti iPage.com'dan uzak durun, fiyatları gayet güzel ama serverlerı rezil müşteri hizmetleri hariç. Gerçekten çok yardımcı oluyorlar ama olay artık küçük bir sanayi çarşısına Formula 1 aracı teslim etmek gibi birşey, iyi niyet arabayı yürütmüyor...
  • 14-01-2011, 12:53:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Amerikan firmasını burda şikayet etmeyin, şikayetinizin gereken kitlelere ulaşması için burda konu açın bence. http://www.webhostingtalk.com/
  • 14-01-2011, 23:12:38
    #3
    Derdim şikayet etmek yerine r10'da ki arkadaşların uzak durması konusunda ufak bir uyarı
  • 14-01-2011, 23:15:10
    #4
    uyarınız için teşekkürler
  • 14-01-2011, 23:17:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GmTDedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikan firmasını burda şikayet etmeyin, şikayetinizin gereken kitlelere ulaşması için burda konu açın bence. http://www.webhostingtalk.com/
    bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkürler