• 15-09-2007, 15:46:16
    #28
    Sitelerin açıldığı yok
  • 15-09-2007, 23:58:32
    #29
    p4sali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteler i açmış bulanmaktayım
    kapalı olanların ayarlamalı yapıldıkdan sonra acılacak
    yolcu senin site kaldıgı yerden dewam ediyor merak etme
    yolcu sende ev adresimden cep telefonuma kadar herşey var
    bana mail attında cevap mı vermedim
    hadi onu bırak bi sms bile cekip sebep sormadın
    neyse siteler acıldı
    sitelerin kapanma nedenini teknoserver bile cevaplayamıyor
    arkadaşım evet evini biliyorum sadece bu sebebden dolayı gelmek istemem evine sana mailde attım bi kaç kere aama gelmedi cevabıı.benim kızdım nokta neden bizlere kapandıgına dair bi bilgi verilmedigi yoksa seni kötüledigimiz falan yok sadece haber vermeyişine kızgınlıgımı gösterdim.neyseki açıldı inş bidaha böle durumlar olmaz olursada haber verirsen sorunu bizde merak edip buralara yazmayız sorunumuzu
  • 16-09-2007, 02:27:46
    #30
    serdi bey acaba acılmayan site adresi nedir kontrol edeyim

    serkan bey size soyle bi resim atayım
    sitelerin sürekli kapalı kalması
    dc den kaynaklanıyorsa
    ve bizden aylık 350 ytl para alıyorlarsa
    bu dc mahkemeye verilmezmi
    resimdeki cevap verilme süresine bakarmısınız
  • 16-09-2007, 02:36:23
    #31
    hostingcinin halinden hostingci anlar
    kb.com.tr ve bilgihost.net teşekkürler
  • 16-09-2007, 12:44:42
    #32
    Merhaba sorun sizin onları mahkemeye verip vermemeniz değilki zaten, onları mahkemeye verdim isteyene delillerimide sunarım deyip delil isteyincede, herhangi bir şey göndermemektir. Siz bunları mahkemeye verdim dediniz, ortalıkta bir suç duyurusu yada mahkemeye verme durumu yok sanırım, ben bunu belirtiyorum ortada resmi bir işlem yoksa neden mahkemeye verdim diyorsunuz.

    Eğri oturup doğru konuşmak lazım, aynı sektördeyiz diye 1 hafta kapalı kalan sunucular yüzünden insanlar madur olduklarında sizde bu durum karşısında ben bunları mahkemeye verdim deyip vermeyince kusura bakmayın ama tabiki müşteriyi savunurum,

    Zamanında bir çok hostingçiyi savundum, kaç hafta sunucuları kapalı kaldı sırf adamların adları kötüye çıkmasın diye müşterilerini, server düzelinceye kadar ücretsiz kendi serverıma aldım, o bakımdan merak etmeyin bizde anlarız herkesin halinden.

    Neyse konu kapanabilir, sanırım sorunlar düzelmiş,

    Saygılar.


    p4sali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serdi bey acaba acılmayan site adresi nedir kontrol edeyim
    serkan bey size soyle bi resim atayım
    sitelerin sürekli kapalı kalması
    dc den kaynaklanıyorsa
    ve bizden aylık 350 ytl para alıyorlarsa
    bu dc mahkemeye verilmezmi
    resimdeki cevap verilme süresine bakarmısınız
  • 16-09-2007, 16:40:39
    #33
    p4sali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serdi bey acaba acılmayan site adresi nedir kontrol edeyim
    adresleri pm olarak gönderdim, umarım kontrol edersiniz
  • 16-09-2007, 21:54:51
    #34
    operehostin de siteleri bulunanlar ve acılmıyanlar varsa banada pm atabilirler bende yardımcı olabilirim size.