• 14-09-2007, 22:48:00
    #10
    Vallahi arkadaşlar nediyim realden tanımadığım insandan host almam bu benim prensiplerimden biri sizlerede tavsiye ederim
  • 14-09-2007, 22:49:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yanli$ acilmi$, ta$idim.
  • 15-09-2007, 00:34:34
    #12
    Kardeş AsLında Bize Ders oLsun Bir Hosttan Domain aLınca ewweLa Domainin Şifresini aLacan Sonra SürekLi Yedek Domain bir ŞerefsizLik Yaptımı Hemen Başka Hosta Geçecen AdamLara Muhtaç oLmayacan Bende Şuan Aynı ŞeyLeri Yaşıyorum anLıyorum Seni Kardeş aLLah Yardımcın oLsun.
  • 17-09-2007, 16:06:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanli$ acilmi$, ta$idim.
    Kusura bakmayın,
    Bu konuda ne kadar duyarlı olduğumu çok kişi bilir.
    Söyleyeceğim şu;
    Ne kadar da güzel Türkçe konu$uyorsunuz?
  • 17-09-2007, 16:54:39
    #14
    Ekin yurtdışında olduğu için klavyesinde Türkçe karakterler bulunmamakta. Ş harfi olmadığı için de ona en yakın karakter olan $'ı kullanıyor. ı harfi olmadığı için de doğal olarak i'yi kullanıyor. Aslında bu bile ne kadar duyarlı olduğunu gösterir. "yanlis acilmis,tasidim" yazabilecekken, "Yanli$ acilmi$, ta$idim" şeklinde, orjinaline en yakın haliyle yazmaya çalışıyor.
  • 17-09-2007, 17:03:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Orjinaline yakın olmasına pek gerek yok,
    ş yerine s yazmak çok da zor olmasa gerek?
  • 17-09-2007, 17:06:14
    #16
    Misafir
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekin yurtdışında olduğu için klavyesinde Türkçe karakterler bulunmamakta. Ş harfi olmadığı için de ona en yakın karakter olan $'ı kullanıyor. ı harfi olmadığı için de doğal olarak i'yi kullanıyor. Aslında bu bile ne kadar duyarlı olduğunu gösterir. "yanlis acilmis,tasidim" yazabilecekken, "Yanli$ acilmi$, ta$idim" şeklinde, orjinaline en yakın haliyle yazmaya çalışıyor.
    Ama mesaja başka ellerde degmiş abi
  • 21-09-2007, 01:37:53
    #17
    firmamızın asushost ile hiçbir alakası yoktur. bizim firmamız asusweb.com dur

    Saygılarımla..