Ekin yurtdışında olduğu için klavyesinde Türkçe karakterler bulunmamakta. Ş harfi olmadığı için de ona en yakın karakter olan $'ı kullanıyor. ı harfi olmadığı için de doğal olarak i'yi kullanıyor. Aslında bu bile ne kadar duyarlı olduğunu gösterir. "yanlis acilmis,tasidim" yazabilecekken, "Yanli$ acilmi$, ta$idim" şeklinde, orjinaline en yakın haliyle yazmaya çalışıyor.