• 20-07-2007, 21:51:52
    #1
    kısa süre önce reseller satın aldığım resellerim.com dan Hasan beyden çok memnunum. Ancak bugün öğlen saatlerinde giden site erişimim halen düzelmedi kendiside MSN de yoktur.

    bu tarz durumlara canım çok sıkılıyor. Nasıl ulaşabiliriz? Ne yapmamı önerirsiniz?

    IP: 74.222.3.230
  • 20-07-2007, 22:26:30
    #2
    Biraz sabırlı olursanız herşey çözülür.Makine panelimde online gözükmekte.Reboot için istekte bulunuldu.Sabırlı olun biraz.
  • 20-07-2007, 22:36:58
    #3
    Ufuk abi sabırlıyım sadece ulaşılmayınca başlık açtım öğlenden beri offline site
  • 20-07-2007, 23:34:27
    #4
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa süre önce reseller satın aldığım resellerim.com dan Hasan beyden çok memnunum. Ancak bugün öğlen saatlerinde giden site erişimim halen düzelmedi kendiside MSN de yoktur.

    bu tarz durumlara canım çok sıkılıyor. Nasıl ulaşabiliriz? Ne yapmamı önerirsiniz?

    IP: 74.222.3.230
    sitenin iletişim kısmında gsm numaralarımız yer almaktaydı. malesef 1 haftadır msn ye pek giremiyoruz sorunlar yüzünden hasan kardeşim 5 gündür hastanede Anne annesini götürüyor. benimde bazı sorunlarım var oyüzden bu hafta msn destekde biraz sıkıntı oldu sunucudaki sorunu htserver e bildirdik ilgileniyorlar arkadaslar ufuk da sağolsun konuya cevap atmıs.

    Saldırıdan kaynaklı oldugunu düşünüyoruz.

    Sorun için Çok özür dilerim Resellerim.Com olarak.

    en kısa sürede sorun çözülecekdir.

    iyi geceler.
  • 21-07-2007, 00:23:01
    #5
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk abi sabırlıyım sadece ulaşılmayınca başlık açtım öğlenden beri offline site
    Sunucu aktif tahmin ettigim gibi saldırıdan kaynaklıymıs saldırı alan site suspend edildi.

    Sorun için Tekrar özür dilerim herkese iyi geceler.
  • 21-07-2007, 04:19:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu bölüme konu açmaka bu kadar basitleştimi artık. Kişilere ulaşamayan, adres telefon isteyen makine down olduğunda sitesinin yayını olmayan buraya yazıyor hemde kocaman firma isimlerini yazarak ayıptır ya. Bakın sorunun kaynağı ve çözümü anında size bildirildi.
  • 21-07-2007, 04:32:04
    #7
    Katılıyorum. Başkalarına da yol açıyor..
  • 21-07-2007, 05:33:27
    #8
    /Allah allah aradınmı kardeşim telefonda ? ne kadar bedavacı adamsınız.

    8/25 msn de olsun istiyorsun değilmi ? belki ayda sigara parası veriyorsun...

    hayır onu geç aramadan niye buraya konu açıyorsun ?
  • 21-07-2007, 08:35:40
    #9
    bencede direk buraya yazmak doğru birşey değil, burası ciddi bir bölüm.