Arkadaşlar her hosting firmasında kesintiler olabilir hemen site açılmadı diye forumlara yazmayalım lütfen. hem gereksiz konu oluyor hemde o insanlardan hosting veya başka bir hizmet alacak olanların kafasında soru işareti bırakabilir.
En son çare forumlar olmalı bence.
GolgeHost.com nerelerdesin...
13
●777
- 21-05-2007, 21:50:47Şöyle host sponsorlarına laf söyleyenleri hazmedemiyorum
Bir aralar bizde host işi yapıyorduk , 3-4 kişiye sponsor olduk başımızı okadar ağırttılarki..
Kardeşim verilen hizmeti beğenmiyorsanız gidip ücretiyle alacaksınız , yada ücretsiz diğer servisleri kullanacaksınız.
Adam size sponsor oluyor , bir bedel ödemiyorsunuz ortada resmi bir anlaşmada yok. İstediği zaman bırakır gider sizi. Kimsede soramaz neden bıraktın diye , hizmetin bedelini ödemiyorsun çünkü hesap sormaya hakkın yok.
GolgeHost : Sanada tavsiye'm sponsorluk işinden vazgeç
Yoksa böyle başını ağrıtırlar orada burada
Saygılar.. - 21-05-2007, 22:47:24sanki mynete sponsor oldu da adamın reklamı olacak ?ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işe yarayan bir siteye sponsor olacaksın ki adın şanın duyulsun.
onunda gider aylık bir sunucu ücretidir.
nereden bakarsan bak çamurdur bu işin sonu
Bir aralar bizde host işi yapıyorduk , 3-4 kişiye sponsor olduk başımızı okadar ağırttılarki..