Şöyle host sponsorlarına laf söyleyenleri hazmedemiyorum Bir aralar bizde host işi yapıyorduk , 3-4 kişiye sponsor olduk başımızı okadar ağırttılarki..

Kardeşim verilen hizmeti beğenmiyorsanız gidip ücretiyle alacaksınız , yada ücretsiz diğer servisleri kullanacaksınız.

Adam size sponsor oluyor , bir bedel ödemiyorsunuz ortada resmi bir anlaşmada yok. İstediği zaman bırakır gider sizi. Kimsede soramaz neden bıraktın diye , hizmetin bedelini ödemiyorsun çünkü hesap sormaya hakkın yok.

GolgeHost : Sanada tavsiye'm sponsorluk işinden vazgeç

Yoksa böyle başını ağrıtırlar orada burada

Saygılar..