Şöyle host sponsorlarına laf söyleyenleri hazmedemiyorum

Bir aralar bizde host işi yapıyorduk , 3-4 kişiye sponsor olduk başımızı okadar ağırttılarki..
Kardeşim verilen hizmeti beğenmiyorsanız gidip ücretiyle alacaksınız , yada ücretsiz diğer servisleri kullanacaksınız.
Adam size sponsor oluyor , bir bedel ödemiyorsunuz ortada resmi bir anlaşmada yok. İstediği zaman bırakır gider sizi. Kimsede soramaz neden bıraktın diye , hizmetin bedelini ödemiyorsun çünkü hesap sormaya hakkın yok.
GolgeHost : Sanada tavsiye'm sponsorluk işinden vazgeç
Yoksa böyle başını ağrıtırlar orada burada
Saygılar..