• 04-01-2010, 13:30:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bazı arkadaşlarda bol keseden cpu veriyor adam %20 cpu veriyorum diyor %10 geçtimi suspendliyor tabi bilinçsiz müşteride çok buda yanlış bilgilendirmelerle hareket etmesi ve eş dosta fazla güvenmesi

    Bu konuda söylencek şey çok ama çözüm olmuyacağı için konuşmaya gerek yok
  • 04-01-2010, 15:16:29
    #11
    bu cpu olayı harbiden çok ilginç , ben cpu olayında hala hostçumu / müşterimi haksız anlayamadım.
  • 04-01-2010, 16:21:26
    #12
    hostçu varsa tostçu da vardır arkadaşlar. bu her zaman böyle. Tostçu adam bakıyor 100mb alan 30tl. Sonra da reseller'in de bu kadar ucuz olduğunu görünce bu pahalılıktan müşteriyi kurtarmak için 100mb'yi veriyor 10tl'ye.. E müşteri bir de acemiyse gel de satın alma... Sonrası da bilindik zaten.. dolandırıldım kaçtı vs. vs...

    Kısacası çok pahalıya verenlere de çok ucuza verenlere de GÜVENMEMEK lazım.. Adam gibi araştıracaksın, piyasanın durumuna bakacaksın. Hem uygun fiyat hem kalite neredeyse oraya yöneleceksin. Kurumsal diye tutup da acemi adam 100mb hosta 30-40tl veremez.
  • 04-01-2010, 17:48:28
    #13
    Cinewebhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    İnternet Hizmeti sunan arkadaşlara da " Hayırlı Müşteri " gerek Eminim ozaman problemler yaşanmayacaktır.

    Saygılar,
    "Hayırlı Müşteri" açarmısınız biraz.. Merak ettim cidden, ne demek istediniz.?