EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BetaHouse dükkanı devrettin bir nevi yükten kurtuldun ama hala için sıkıntılı, dök dök bitiremedin.. Geçti gitti sıkma canını.
Sormayın Emre hocam anlat anlat bitmez 3. baskı olacak roman yazılır bende ki tecrübe ile Hala düşündükçe aklıma geliyor günde 16 SAAT nette olmama ve diğer 2 arkadaşımında nette olmasına rağmen ben sizi nette görmüyorum yada sabahları yoksunuz diyenlere yada msn'de olmama rağmen r10'dan pm atmayı tercih edenler alıma geliyor ve aylık 3 Liralık paketten 2 adet alınca 5 Lira olur mu diyenler geliyor aklıma, ve istediği reseller özellikleri için fiyat verdiğimde bu niye bu kadar ucuz kesin ucuz etin yahnisi yavan olur diye engelleyip silenlere şaşırırdım öncelerde fakat sonrasında büyük reseller isteyenlere aylık 10-15 Liralık paketi gösterdiğimde çok pahalı diyerek engelleyip silmesi pekte şaşırtmamaya başladı beni piyasa aşşağılara indikçe Çok müşterimin sitesini kurdum çok telefonla uykumdan fırlayıp destek verdim çok param yok diyene iyilik yaptım ama en ufak bir saldırıda herşey unutuldu işini iyi yapmıyor olduk öyle diyenlerinde canı sağolsun diyorum biraz doluyum kusura bakmayın İşimin olduğunu bilmesine vede söylememe rağmen geyik muhabbetleri yapmaya çalışan müşterilerimle bile geyik muhabbeti yapardım geri çevirmezdim yine buna rağmen müşterilerimin %80'i ile aram çok iyiydi gerçek anlamda abi kardeş arkadaştık bırakmamın sebebi bu değildir yanlış anlaşılmak istemem hizmet vermekten sıkılmam aksine faydalı olmak hoşuma gider Neyse konu amacını aşmasın sadece hem yer sağlayıcı hemde müşteri gözü ile bakmaya çalıştım hatamız oldu ise af ola